tirsdag den 29. marts 2011

Drømmer...

Drømmer om sommer...



Burde burde burde jo egentlig skrive på en artikel lige nu, men min hjerne vandrer og lige nu er den på sommerferie...
Føj for den hvor jeg glæder mig til duften af solcreme og friske danske jordbær!
På lørdag skulle temperaturen snige sig over de 17 grader! Glæder mig, glæder mig, glæder mig!!

Andre der også godt kunne bruge lidt mere sol og varme?

PS. Hvor er det dog dejligt at der allerede er så mange som vil lege med på min giveaway! Så tak for det :-)

Edith

2 kommentarer:

  1. åh ja hvor jeg også glæder mig til sommer eller bare endnu mere forår!! Jeg synes især når jeg går tur og dufter et eller andet der er ved at springe ud, så går der et sus igennem hele min krop, for så er det på vej :D

    SvarSlet
  2. Jeg så også nogle knopper på træerne her i morges, så man kan håbe at det grå snart skiftes ud med lidt lysegrønt. Synes vinteren har været skrækkelig lang!

    SvarSlet