torsdag den 24. marts 2011

En helt igennem fantastisk dag

Da jeg gik ud af døren i morges blev jeg mødt af dette skønne syn
Mine hvidløg er kravlet op af jorden!!!  Fantastisk! Jeg fik plantet dem lidt sent, så jeg ved ikke om de rigtigt bliver til noget, men de er da i det mindste i live!

Derefter blev dagen bare bedre og bedre. Jeg fik en super karakter for en teoriopgave jeg skrev for nogle uger siden og så skulle jeg jo også holde den der forelæsning! Puha jeg var nervøs. Det var ikke perfekt, men jeg syntes faktisk det var sjovt at forklare metoder for 139 studerende. Det virker i hvert fald ikke længere så skræmmende.
Så det har bare været en herlig dag. Det eneste som måske kunne have gjort den endnu bedre var måske lidt kage ;-)

Tak fordi du læste med og rigtig god aften til dig :-)

Edith.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar