mandag den 21. marts 2011

Nerver

Om nogle få dage skal jeg forelæse for første gang i mit liv! Jeg er helt vildt spændt! Heldigvis er forelæsningssalen ikke helt så voldsom, som den på billedet, men det er alligevel et hold på 130 studerende. Puha... Der kommer nok ikke så mange kager de næste par dage, for jeg må jo hellere forberede mig lidt.
Men I kan da liiige få et par billeder fra weekendens hyggebagning. Ikke noget fancy - bare ren hygge;-)




En meget entusiastisk konditorlærling i nattøj og  en chokoladekage med store stykker lækker mørk chokolade og marcipan, dækket af chokoladeganache. Mmmm!!!


Men "stay tuned" for jeg har en masse spændende kager på programmet de næste par måneder :-)

Kryds fingre for mig.

God mandag
Edith.

2 kommentarer:

  1. Burde du ikke være tyk, Edith?

    SvarSlet
  2. Ha ha jo, men nu er min kæreste også super god til at hjælpe mig med at spise lidt kage ;-)

    SvarSlet