fredag den 25. marts 2011

Starten på det hele

Årsagen til at jeg fik startet på det her kagesjov var at en af mine gode veninder havde fødselsdag. Hun inviterede til stor fødselsdagsfest og så tilbød jeg at lave kagen til festen. Hun er et rigtig positivt menneske med masser af energi og farver og så elsker hun blå nips sager, så derfor skulle hendes kage naturligvis også være blå og positiv :-)




Hun blev mægtig glad for den og jeg var hooked!
Det var min første rigtige kage, men inden havde jeg naturligvis lavet en enkelt øvekage for at afprøve det dersens fondant. I kan få lov at se et lille bitte billede af den hvis I lover at I ikke griner!


Hmm ja man skal jo starte et sted... Heldigvis er kageevnerne blevet bedre!

Selvom det kun er fredag formiddag så er min hjerne gået på weekend, men jeg må hellere forlade blogland og se om jeg ikke lige kan få lidt gang i hjernen alligevel.

God weekend!

Edith

2 kommentarer:

  1. Sikke en flot kage! Elsker at der er så mange blomster på den!!

    SvarSlet
  2. Wuhuu...det var min kage...og den smagte fantastisk godt, og var prikken over i'et til en perfekt 25 års fødselsdag med masser sommer og sol...Glæder mig til jeg holder endnu en fest...wink wink...;-)

    SvarSlet