mandag den 4. april 2011

Aftensliberi

Jeg blev helt inspireret i dag og denne gang havde det intet med sukker at gøre. Jeg faldt nemlig over denne bog i en genbrug:


Bo Bedres Gør-det-selv bog fra 1970. Der er de sjoveste og fineste møbler, lamper og meget andet som man kan lave selv. De har endda lavet et prisoverslag på møblerne, meeen jeg er ikke helt sikker på at de priser stadig er gældende ;-)
Se lige denne fine seng man kan lave!



Men bogen mindede mig om at vi har haft en gammel Trip Trap stol liggende, som skulle ordnes. Der har ikke været tid til det i løbet af dagen, så her til aften har jeg været i gang med sliberiet ude i haven.


Med P1 i baggrunden og lidt varm te, så har det faktisk været ganske hyggeligt. Men jeg er absolut ikke nogen handyman og det kommer til at tage længere tid end jeg havde regnet med. Men glæder mig til forarbejdet er overstået og jeg kan komme i gang med penslen :-)

Fortsat hyggelig mandag til dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar