tirsdag den 12. april 2011

Åh glæde!


Når man er sådan lidt en nørd som mig, så varmer det altså i hjertet når man finder mindstemanden med en bunke bøger i eftermiddagssolen.

Apropos bøger så skal jeg vist snart have fyldt kontoret op, for her er så tomt at der er ekko når man taler!

(lidt dårlig kvalitet for det er lige taget med mobilen)

På den modsatte væg er en endnu større reol som er endnu mere tom. Den holder kun på min cykelhjelm... Det er altså kun sejt med sådan et monstrum hvis man kan fylde det op. Jeg føler mig i hvert fald meget praktikantagtig når jeg kun kan fylde sådan en lille klat på reolen...

Tak fordi du læser med og  rigtig dejlig tirsdag til dig!

Edith.

3 kommentarer:

  1. Hvor er der fantastisk meget plads i den reol! Misundelse! :)

    SvarSlet
  2. Er vildt misundelig på de der reoler.
    Her drukner vi i bøger - måske man sku´leje lidt reolplads hos dig :) - Mette

    SvarSlet
  3. De kæmpe reoler hører desværre ikke til derhjemme, men på kontoret på uni. Men overvejer stærkt at lave en hel væg om til et reolsystem derhjemme. Så sådan en fin idé hvor nogen havde gjort det og så indbygget spisebordet i det. Bordet havde så kun to ben og hvilede inde i bogreolen i den anden ende. Meeen det er vist en af de der mange ideer som bare forbliver ideer ;-)

    SvarSlet