tirsdag den 26. april 2011

Award


Søde Luna har givet mig en award og med den følger et par spørgsmål jeg skal svare på:

Hvorfor startede du med at blogge?

Fordi jeg fik ondt af mine venner, som blev kage-spammet på facebook. Jeg overvejede at blogge, men var ikke sikker på at det overhovedet ville være interessant for andre, men min kæreste og en god veninde overtalte mig til det (måske de selv var trætte af kage-spammeriet på facebook? ;-).
 

Hvilke blogger følger du?
Dem jeg har tid til! Elsker at finde nye sjove blogs med kreative indlæg. Men de to første blogge jeg fulgte fast med hos, før jeg selv startede, var Julies Kreahule og The Vintage Hausfrau. De er begge to nogle spændende og kreative damer.

Favorit make-up mærke?
Tja pas... 

Favorit tøj mærke?
H&M men det skyldes nok i høj grad at jeg er studerende ;-) Måske det ændrer sig om et års tid...


Din favoritfarve?
Blå måske, men bliver vist glad af alle farver og helst mange af dem!

Favortifilm?
Uh der er MANGE. Når man bor sammen med en filmnørd, så får man set rigtig rigtig mange film! Hvis jeg absolut skal vælge én så må det næsten være den koreanske "Bin-jip" eller på dansk "Tomme Huse". Andre gode film er den svenske "Låt den rätte komma in" eller "Oldboy" som også er koreansk.

Hvilket land vil du besøge og hvorfor?
Filippinerne. Min kæreste kommer fra Filippinerne og han har sine søskende og en stor familie dernede som vi gerne vil besøge. Det er også derfor jeg deltager i Miss Cupcake konkurrencen, for man kan jo vinde et gavekort og så kan vi besøge hans familie :-) 

Hvad glæder du dig mest til i den nærmeste fremtid?

Sommerferien! Uh hvor jeg glæder mig til at have tid tid tid og masser af tid! Jeg skal nyde min sidste sommerferie som studerende for vi er jo så heldige at have mindst 2 måneders sommerferie! 


Jeg vil gerne give awarden og den lille udfordring videre til:


Diktesoph med bloggen Sophies (al)verden



Julie med bloggen Julies Kreahule


Dorte med bloggen Dortes skriblerier


Tak til Luna og jeg håber at I andre vil føre den videre :-)
   

1 kommentar:

  1. Hejsa - kan se du lige har fået en award, - jeg har også givet dig en, hvis du er med på legen kan du se mere på min blog.
    Venlig hilsen Mette /hjemmebacht :)

    SvarSlet