onsdag den 13. april 2011

Blogland er jo FARLIGT!

Ja jeg kommer da til at bruge alt alt alt for meget af min tid herinde! Hvor er der dog bare mange fantastiske blogs! Og mange fantastiske kreative mennesker! Man kan jo ikke undgå at bilve vildt inspireret af al den kreativitet. Så nu har jeg gang i endnu flere projekter - måske jeg også lige skulle lære at færdiggøre nogle af dem først... Hmm ja ja det kommer jo nok engang ;-)

Jeg har en sidste "gammel" kage som jeg kan vise frem og så må det da virkelig også være tid til nogle nye snart! Fingrene kribler efter at komme igang igen. Denne kage var vist den tredje fondantkage jeg bagte, så den er ikke noget mesterværk, men alligevel lidt forårshyggelig.


Det var til min mor, som har den flotteste have med de skønneste blomster og den blev også nydt ude blandt blomsterne sidste sommer :-) Lige her faktisk :



Nu må jeg hellere forlade blogland til fordel for den virkelige verden.
Glædelig onsdag.

2 kommentarer:

  1. Hvor er din kage fin! Jeg er vildt imponeret over, at du kan få din fondant så glat. Min krøller og mosler rundt, lige meget hvor meget umage jeg gør mig. Se selv: http://claragry.blogspot.com/2011/01/kager.html

    Bare jeg kunne lære det...

    Jeg nyder at følge med her hos dig; du er så dygtig!!

    Kærlig hilsen Clara Gry

    SvarSlet
  2. Mange tak Clara Gry. Har lige været inde og lure og det er både nogle flotte kager og en dejlig blog du har dig! Jeg kan især godt lide designet på den gule kage.
    Hvad smører du kagerne op med? For det kunne godt se ud som om det var opsmøringen den er gal med.

    SvarSlet