søndag den 24. april 2011

Bytte bytte kage

Her til aften fik jeg en mail fra bloggeren Dorte og det viser sig at vi faktisk bor næsten lige ved siden af hinanden! Da jeg lidt senere forgæves forsøgte at aflive cupcakepåfuglen, tænkte jeg at det da ville være nemmere at overlade slagtningen til en anden! Derfor fik Dorte besøg af kagebudet her til aften. Men da jeg afleverede fuglen havde hun selv muffins i ovnen! Så kort tid efter jeg kom hjem, ringede det på døren og så var der lune rabarber/kokos muffins! (Med de første friske rabarber vel at mærke!)


Undskyld det dårlige billede, men de duftede så fantastisk at jeg slet ikke opdagede billedkvaliteten før de var spist! Ups!
De her muffins er muligvis de bedste jeg nogensinde har smagt! En perfekt kombination af det søde og det syrlige fra rabarber. Ej det var virkelig godt! Min kæreste har sagt at jeg skal sørge for at få opskriften, så mon ikke Dorte kan lokkes til at dele den? ;-)

Kig ind på hendes blog HER, måske kommer opskriften på verdens bedste muffins.

Fortsat god påske
Edith

5 kommentarer:

  1. Åhr snyd. Jeg tror også jeg bor lige i nærheden. ;)

    SvarSlet
  2. Haha jamen du er jo alligevel på kur Luna!

    SvarSlet
  3. Crap - det er jo også rigtigt! Men faktisk har jeg haft snydedag til påskefrokost, så jeg har fået mere end rigeligt kage. :)

    SvarSlet
  4. Tak for dine pæne ord. Jeg synes stadig det er ret pudsigt, men egentlig også hyggeligt, da det er første blogger jeg møder "in real life".

    Du har fået mig overtalt, og jeg har nu smidt opskriften på bloggen, som jeg desværre ikke kan tage æren for, kun at have bagt den og liiiiige forlænget bagetiden en anelse :D

    Men en lun muffin er altid en god muffin

    SvarSlet
  5. Forresten har jeg givet dig en award. Kig over til mig. :)

    SvarSlet