torsdag den 28. april 2011

Mere blogleg

Sørme om ikke der er røget endnu en award / blogleg videre i min retning!


Det er Mette med bloggen Hjemmebacht som har været så sød at tænke på mig og det er jeg rigtig glad for! Der følger en lille opgave med til denne fine sag, man skal nemlig fortælle 7 ting om sig selv. De kommer her:

1. Jeg er det mest klodsede menneske der går rundt (og falder!) på denne jord! Jeg har eksempelvis præsteret at skære mig selv i kinden med en pakke bacon.

2. Jeg har haft dreadlocks.

3. På trods af at jeg ikke har en tone i livet, så har jeg alligevel deltaget i en sangkonkurrence i radioen. Man kunne vinde koncertbilletter, men behøver jeg at sige, at jeg tabte?

4. Jeg har holdt tale foran flere tusinde mennesker på Rådhuspladsen i Århus.

5. Jeg RODER - men skyder skylden på min kæreste ;-)

6. Jeg drikker alt alt alt aaaalt for meget kaffe.

7. Jeg har boet i Spanien.

Udover at man skal fortælle 7 ting om sig selv så skal man også give awarden videre til 15 andre bloggere. Det synes jeg er lidt uoverskueligt og det er jo kun et par dage siden at jeg sendte en anden award videre.  Derfor vil jeg være lidt kedelig og følge Krittewitts eksempel og stoppe legen her.

Men et stort tak til Mette og så synes jeg da at I alle skal tage et smut forbi hendes skønne blog.

God næsten-weekend til dig!

2 kommentarer:

  1. Haha, jeg måtte le højlydt over punkt nummer 1, det er alligevel imponerende!

    SvarSlet
  2. Hvem husker ikke punkt numero 2 ;)

    SvarSlet