onsdag den 6. april 2011

Undskyld-jeg-forlader-dig-boller


Jeg forlader kæresten - men bare for et par dage. Silas og jeg tager hjem til mine forældre i Århus for at blive hygget lidt om og slappe lidt af. Derfor skulle kæresten lige have nogle afskedsboller, som er stærkt inspirerede af Godtes Mommedisse boller. (Men Godte hvis du læser med, så undskylder jeg! Kom sørme til at pensle dem med æg...)
Der kommer nok ikke så mange kageindlæg de næste par dage, men forhåbentligt lidt forårsbilleder fra Århus.
Dejlig dag til dig!

3 kommentarer:

  1. ÆG??? Jeg tror, du kommer til at betale for den slags engang! :-/

    Var de ikke bare gode? Og sådan rigtigt gammeldags? :-D

    SvarSlet
  2. Hehe ups...

    Og jo! De var intet mindre end FANTASTISKE! Mums!

    SvarSlet
  3. :-D

    Hvor skønt. Jeg synes, det er sjovt, når den slags opskrifter går videre.

    SvarSlet