fredag den 20. maj 2011

Dagbog?

Skriver du dagbog? Jeg gør ikke. Når jeg er glad glemmer jeg det, og når jeg er trist har jeg ikke lyst til at skrive det ned. Men årsagen til at jeg spørger er egentlig en helt anden. Der er jo et folketingsvalg lige om hjørnet og på Aalborg Universitet er der startet et valgdagbogsprojekt hvor de vil se valget som helt almindelige vælgere opfatter det. Så hvis du har et par minutter om dagen når valgkampen for alvor går igang så meld dig endelig til HER.  De er interesserede i helt almindelige mennesker, så du behøver absolut ikke at vide en masse om politik for at deltage.



Og så må jeg undskylde for mit fravær her på bloggen. Først havde jeg noget arbejde der skulle indhentes og så har jeg også været syg et par dage, så der har slet ikke været blog-overskud. Forhåbentligt kommer det snart igen.

God weekend!

1 kommentar:

  1. Du skal bestemt ikke undskylde dit fravær - blogge er noget man gør når man har tid, overskud og noget på hjertet.

    Lyder spænende med projektet, men jeg er ikke god til at skrive dagbog, glemmer det bare, så det ville ikke være noget for mig.

    SvarSlet