torsdag den 12. maj 2011

Hurra!!


Bloggen fylder 2 måneder i dag! Den er selvfølgelig stadig ret ny, men jeg er bare så glad for at der allerede er 90 mennesker derude i verden, som synes de vil "abonnere" på de kloge og mindre kloge ting jeg lukker ud, samt at der har været over 6000 besøg på siden! Tusinde tak fordi I gider følge med! Det er sgu hyggeligt.
Og ja så er det jo lidt beklageligt at en kageblogs fødselsdag fejres med et grønt æble, men jeg spiser også andet end kage - af og til.
Forresten skal I da også lige se hvad GLS-manden kom med til mig i dag!


Eeeelsker pakker fra Holland! Og så endda på kagebloggens "fødselsdag"! Hurra for det!

Jeg skulle faktisk have stået i køkkenet lige nu og bagt kage. Havde lovet at lave en kage til min kærestes ven som holder fødselsdagsfest på lørdag, men jeg kan ikke. Jeg mangler 10 timer i døgnet og otte ekstra hænder. Og nogle gange trænger jeg bare sådan til at sidde ned og lave ingenting. Bare at være. Desuden er det heller ikke sjovt at lave kager når det skal gå stærkt. Jeg vil have tid til at fordybe mig i detaljerne for ellers bliver det bare en omgang stress og et utilfredsstillende resultat. Lidt perfektionistisk er man vel.

Nu vil jeg kaste mig ned i den store bløde lænestol, som min kæreste fandt i storskrald forleden dag, og spise mit grønne æble.

Rigtig dejlig torsdag til dig.

6 kommentarer:

  1. Stort tillykke med dine to måneder! Sejt nok med så mange besøg og faste læsere, men din blog er også alt for feeeed! Du er så vild med de kager der, man vil bare ser mer mer mer! :)

    SvarSlet
  2. Tillykke med de 2 mdr :) Jeg er vildt imponeret over din kagekreativitet... De er simpelthen så flotte!!!

    SvarSlet
  3. Sikke en god pakke, at modtage fra Holland. Du har da købt en masse spændende ting.

    SvarSlet
  4. Tillykke med bloggens fødselsdag :). Super fin blog. Hvor bestiller du kagegrej fra i Holland?
    Mange hilsner Gitte (kagemagi)

    SvarSlet
  5. Gitte - Tak! Mht. kagegrej så bestiller jeg ofte fra De Leukste Tarten Shop. De har et stort udvalg og så er priserne gode. Her er et link hvis du er interesseret:

    http://www.deleukstetaartenshop.nl/index.php?language=en&osCsid=eab3ce8ec19fab03b0da336d98ea1bd0

    SvarSlet
  6. Tillykke med de 2 md hihihi

    Og nøjjj dejlig pakke !!!

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet