søndag den 8. maj 2011

Hverdagen har spist mig

Det har stået lidt stille på bloggen i nogle dage, men jeg har bare så mange ting at se til ude i det virkelige liv. Ting som er ganske kedelige og hverdagsagtige, men egentlig også ret hyggelige...


Dog står det ikke helt stille på kagefronten. Jeg bruger ethvert ledigt minut på at få færdiggjort præmien i min giveaway (shhhh ja jeg er dælme ikke færdig endnu!). Men der er også maaange fjer at lave:


Men kig snart forbi igen, for det er ikke bare lutter icebergsalat og hverdag :-)

Håber du har haft en dejlig weekend.
Edith.

4 kommentarer:

  1. Det er godt du arbejder på kagen, jeg regner nemlig med at vinde den ;)

    SvarSlet
  2. Ih så må jeg desværre skuffe dig! Jeg trak vinderen for en uge siden og det blev Jeanette med bloggen Lutter Idyl.
    Men måske jeg kunne finde på at lave en giveaway en anden gang :-)

    SvarSlet
  3. Jeg er sikker på at den kage bliver intet mindre end fantastisk!! Bare det var mig der havde vundet den:-)

    Dejligt med lidt køkkenhjælp...må man egentlig godt bruge børnearbejdere, hi hi?? :-)

    Ha en dejlig dag.

    Kh. Malene

    SvarSlet
  4. Børnearbejde er da det bedste! Hvem skulle ellers luge ukrudt i haven??? ;-)

    SvarSlet