fredag den 10. juni 2011

Cupcake mania!

I går var jeg til reception i Julias Cupcake Fabrik sammen med en god veninde og min dreng Silas og mums sikke en reception! Der er var en million lækre små yndige cupcakes som smagte lækkert! Jeg fik lige hilst på Julia og Karen, som jo havde mig som perleblogger i går. Lidt pudsigt og meget hyggeligt. Desværre blev det kun til en kort visit, for Silas havde simpelthen så meget krudt der skulle brændes af, at vi hurtigt blev enige om at finde en legeplads i stedet for. Han havde ikke lyst til at sidde stille med en lille cupcake, men rendte rundt og flyttede på stolene! Så jeg fik heller ikke et lækkert cupcake billede, men til gengæld et dejligt sommer-legeplads-billede af min lille mand.



En dejlig dag som blev afsluttet med jordbærgrød hos bedsterne.

Og tak til de mange nye læsere som fandt vej til bloggen i går! Der var næsten 1000 besøgene i går og 15 nye læsere! Så tak til dem og tak til Karen for hendes perlebloggeri!

God lørdag.

8 kommentarer:

  1. Ej hvor er han dog cute...:) Og tillykke med de mange nye læsere, og ja det er skønt at blive perleblogger, det giver lige lidt ekstra! :D
    Og kan da lige se at Karl har samme body/trøje, men han kan vidst ikke passe den endnu :)

    SvarSlet
  2. Tak :-) Ja det er så dejligt at hun vil "dele" sine læsere. Det er jo altså sjovere at blogge når der er nogle som læser med og skriver kommentarer.

    SvarSlet
  3. Hej Edith

    Nå, så det var dig og din smukke dreng, Lara og jeg hilste på! Eller rettere sagt: Jeg hilste på og Lara ignorerede;-)
    Super fint billede!

    KH
    Anna

    SvarSlet
  4. He he ja hun blev da helt genert :-) Men der var også mange mennesker.

    SvarSlet
  5. Tusind tak fordi I kiggede forbi. Øv at jeg slet ikke nåede at snakke med dig, men måske du kigger forbi igen en anden dag? Det håber jeg :)

    SvarSlet
  6. Julia - Ja det var lidt ærgeligt at det blev så kort, men jeg kigger da helt sikkert forbi næste gang jeg er i Århus :-)

    SvarSlet
  7. Bare en lille mulig forklaring på dine mange nye læsere - jeg sendte din påfuglecupcake til Pinterest.com fordi den er fantastisk - der krediteres du automatisk med et link til din blog og den blev gen-postet 4 gange, så jeg vil gætte på en del af dine læsere er fra udlandet :-)

    SvarSlet
  8. EMS - Ah jamen jo det forklarer en del! Kan se at der fortsat er mange flere herinde hver dag end der plejer, så mon ikke det er forklaringen. Og tak! :-)
    Det ser for øvrigt spændende ud det pinterest! Man bliver helt opslugt af de flotte billeder!

    SvarSlet