mandag den 20. juni 2011

Forberedelser til i morgen


Okay okay ovenstående er måske mere en overspringshandling end en egentlig forberedelse! Lige nu ser mit bord sådan ud:






I morgen kl. 10.20 skal jeg nemlig til eksamen. Egentlig skal eksamen handle om mit praktikophold ved Center for Komparative Velfærdsstudier, men jeg synes at det kunne være sjovere at snakke om Marlene Wind og videnskabens generelle subjektivitet, så det vil jeg lægge ud med og så med eksaminator jo sige til hvis han synes jeg snakker udenom ;-)

Måske det er en kende nørdet, men midt i al nørderiet fandt jeg også en anden slags nørderi - af den lidt sjovere slags?



Tegningerne af iPhone apps er taget fra Politiken i dag.

Med disse apps så må jeg hellere se at få skaffet mig en iPhone!

Krydsede fingre modtages med kyshånd!
Vi ses på den anden side!

2 kommentarer: