onsdag den 15. juni 2011

Orden og kaos

I dag fik jeg langt om længe mit eget kageskab i køkkenet! Der var ikke plads til alt kagegejlet, men det meste.


Ej okay jeg har vist stadig en hel del gemt rund omkring i køkkenet og en hel hylde i køleskabet som er fyldt med fondant... ;-) Det er så dejligt at få lidt orden på tingene for indtil nu har de bare ligget hulter til bulter i kasser.

Men som overskriften siger så har vi ikke kun orden herhjemme, men også kaos! Vi har ingen pasning til Silas før (måske/forhåbentligt) 1. august og det kræver en del at underholde en næsten 2 årig dreng dagen lang og i dag har han bare været en bandit, så lejligheden er et stort KAOS, men jeg orker ikke at gøre noget ved det. Er helt fuldstændig brugt.

Jeg har ikke taget billeder af vores kaos, men har til gengæld et par billeder af nogle nye sager som Silas oldemor har bikset sammen.


Dejligt med en olde som er ferm til at strikke når nu man ikke selv er ;-)

2 kommentarer:

  1. den dreng er simpelthen produktet af de to smukkeste mennesker, jeg kender.

    SvarSlet
  2. Super smuk trøje på en super skøn knægt :)


    Hilsen


    Bjarne
    cafe i København
    http://cafeikøbenhavn.dk/

    SvarSlet