tirsdag den 7. juni 2011

Sommerferieplaner

Nej nej ingen rejser til os, men noget meget bedre!! Jeg skal bage kage! KageR i flertal! Og nu har jeg netop fundet den perfekte undskyldning for at bage amok når jeg lige straks får sommerferie. Threadcakes! Har du hørt om det? Det er den amerikanske hjemmeside threadless.com som sælger grafiske prints på t-shirt, der har lavet en konkurrence, hvor man igennem en kage skal fortolke et af deres prints. Det er nogle helt afsindigt dygtige mennesker som deltager! Prøv lige at se billedet af sidste års vinder:


Og det var en fortolkning af dette billede:


Er det ikke vildt?!
Konkurrencen starter d. 13 juni og løber i ca. to måneder, men de har endnu ikke givet nogen officiel slutdato. Hvis du har fået lyst til at deltage så gå ind på threadcake.com og læs mere!
Jeg skal helt sikkert sende noget ind, men med de dygtige kagekunstere som deltog sidste år så bliver det vist mere for sjov end for at vinde.

Nu må jeg tilbage til min eksamensopgave...

Rigtig dejlig dag til dig!

4 kommentarer:

  1. Det er da helt vildt så godt "kopieret" fra t-shirten den kage er.
    Du skal da helt klart deltage med dine vilde og rigtig flotte kager..
    God fornøjelse..Glæder mig til at se resultatet.
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  2. Cool!!! Yay, det glæder jeg mig til at følge med i. Det ser jo helt fantastisk fedt ud! Er sikker på at du får lavet noget genialt!

    SvarSlet
  3. Hvor er det en genial side, super fede kager. Ser frem til at se din :o)

    SvarSlet
  4. Wow, seje kager - og sikke en udfordring! Rigtig meget pøjpøj med konkurrencen! Mvh Lise

    SvarSlet