tirsdag den 21. juni 2011

Sukkerblomster? Kagedamer? Sommerhus?

Lyder det ikke som en god kombination?
Lone med bloggen Kagemums har lokket Tanja Hansson til at give et kursus i sukkerblomster og du kan komme med! Se lige hvad damen kan fremtrylle:



Det er jo helt skørt!
Og som om selve kurset ikke er nok, så kommer det endda til at foregå i et stort sommerhus med plads til 12 skønne kagedamer! Jeg har allerede sat mig på den ene af pladserne, så skynd dig ind til Kagemums og læs mere og meld dig til!

8 kommentarer:

  1. Ej det vil jeg vildt gerne! Jeg håber der er plads. Måske jeg endda kan få kørsel med dig, hvis jeg betaler til benzin? Jeg har nemlig ingen bil. :(

    SvarSlet
  2. Super fedt Luna! Jeg havde faktisk også tænkt mig at spørge dig. Jeg tror stadig der er plads :-)
    Jeg har heller ingen bil, men tager tog til Brønderslev og kører så med Lone. Du kan jo lige høre hende om der er en ekstra plads i bilen ;-)

    SvarSlet
  3. Hov jeg har lige set at der kun er én plads tilbage! Så skynd dig at skrive til Lone!

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Ha ha ja det er ikke den anden Lone ;-)

    SvarSlet