lørdag den 18. juni 2011

"To-do" inspireret

Jeg blev inspireret af den sjove to-do leg, som Mette har startet, så jeg fik fingeren ud og kan nu krydse én ting af på min liste.



Et nyt gardin. Ikea har lavet verdens nemmeste gardinstænger som hverken kræver søm eller skruer, men som bare sidder fast ved hjælp af en fjeder! Dét er fantastisk når handyman-generne åbenbart er sprunget over kærestens og min egen generation... Måske Silas en dag kan ordne alt det praktiske!
Jeg er ikke super sej ved en symaskine, men to små gardiner kan jeg nu sagtens klare (hvis du bare lover ikke at kigge for nøje på syningerne...)

Lige nu er jeg helt alene hjemme for første gang i titusinde år. Det er lidt underligt. Mine mænd er draget ud i verden for at skate. Selv den mindste ejer nu et par rulleskøjter i størrelse meget lille. Hvad skal jeg dog bruge al den fritid til? Hmm måske en lille morfar ville være helt i orden på sådan en lørdag :-)

God weekend!

3 kommentarer:

  1. Hvor er de fine! Smart system. Nyd nu alenetiden inden hjemmet bliver invaderet igen:-)

    SvarSlet
  2. Tak. Jeg nuppede lige en tiltrængt morfar. Silas vågnede nemlig allerede omkring kl. 5!

    SvarSlet
  3. Uh, skide smart system. Lige det jeg står og mangler, så TAK for tippet!! :o)

    SvarSlet