torsdag den 21. juli 2011

I køkkenet med Buddy


Buddy Valastro og jeg vil gå i køkkenet og bage. Han er dog kun til stede på computerskærmen. Ved du ikke hvem Buddy Valastro er? Så skal du hurtigt tjekke Cake Boss! Ih den bedste kage/reality-serie på jorden. Dog stærkt efterfulgt af Ace of Cakes! Ja ja lidt nørdet er man vel ;-)

Det tegner til at blive en laaang nat, for kagen skal hentes i morgen tidlig og jeg er knap nok begyndt! Tror jeg vil fixe mig en dejlig iskaffe a la Jeanette.

God aften.

8 kommentarer:

  1. ELSKER Buddy... han laver bare de vildeste kager. Har du set Ultimate cakeoff? Det er simpelthen også et fantastisk program. Det er dejligt at se, at de professionelle også kan stress og lave fejl.
    God arbejdslyst til dig og Buddy.
    Hislen Heidi

    SvarSlet
  2. Åh ja nu har jeg lige set resten af sæson 4 og de afslutter med at lave den vildeste transformers kage! Har du set den? Det er jo sygt!
    Ultimate Cakeoff har jeg ikke set, men måske jeg skulle prøve indtil der kommer mere Cake Boss ;-)
    God dag.

    SvarSlet
  3. TAK! *Hmrf* ;-)
    Jeg har ikke set Ace of Cakes, så nu er hele natten da besat!
    Det er skrækkeligt! Jeg har "ædt" ALT med Buddy! Han er fantastisk - hele familien er fantastisk - og skide sjove! :-D
    Har du også set Next Great Baker?
    http://watchseries.eu/episode/next_great_baker_s1_e1-77750.html

    SvarSlet
  4. Uh nej men jeg er bange for at følge linket... Så ryger hele min dag da også!
    Ej men mon ik jeg alligevel liiige kommer til at se på det ;-) Tak.

    SvarSlet
  5. Og ja du har helt ret!! Nogle gange sidder jeg og griner med af interne jokes og føler næsten at jeg er en ægte Valastro!

    Ace of Cakes er faktisk mindst lige så godt som Cake Boss. Det er nogle vildt sjove typer. Jeg fik kværnet alle sæsonerne på meget meget få dage...

    SvarSlet
  6. Kom først i seng klokken halv 2 i nat! *Hmrf*

    :-D

    SvarSlet
  7. Hahaha!!! Så er du også hooked? Det er jo fantastisk!

    SvarSlet
  8. Ja, det er altid godt, når to afhængige støtter hinanden! :-D

    SvarSlet