søndag den 3. juli 2011

Mmm endelig søndag

 
Mmm denne søndag havde fiskepusheren endelig taget krabber med til mig. Manden var ikke hjemme så det var bare Silas og jeg som delte en ordentlig omgang kløer og det var et hit! Silas blev ved med at råbe "Mere grabber! Mere grabber!" imens jeg hamrede løs på dem i køkkenet. Elsker at den dreng bare kan lide alt!
I morgen skal vi på besøg hos en dame, som måske skal være hans nye dagplejemor til august. Jeg håber sådan at hun er sød, så vi kan få lidt styr på pasningen, så jeg ikke skal have ham hjemme imens jeg skriver speciale.

For øvrigt! Hvis du også skulle fristes til en omgang krabber, så er det virkelig meget nemt. De skal bare smides i en gryde med kogende vand, laurbærblade, salt og peber og hygge sig dernede i 10-20 minutter afhængigt af hvor store de er. De bliver lyserøde og flyder når de er færdige.

Dejlig dag til dig.

5 kommentarer:

  1. Uhmm det ser altså ret godt og spændende ud!! Har aldrig prøvet, men ihh hvor vil jeg gerne!!

    KH

    SvarSlet
  2. Mmm, grabber (nuttet) :) Det ser godt nok godt ud! Har aldrig prøvet, men vil så gerne.

    SvarSlet
  3. Uh jeg kan kun anbefale at I kaster jer ud i det. Som sagt er det virkelig nemt. Måske de kun skal have 10-15 min. og ikke 20 som jeg skrev ;-)

    SvarSlet
  4. Hold da op hvor ser de skønne ud!! ELSKER krabber :-)

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  5. Eeej det ser lækkert ud - fedt med en u-kræsen dreng!!! Det er i hvertfald ik her i huset...desværre....hvis ik det er pasta og kødsauce eller koldskål dur det ik lige for tiden!

    Men det ville måske også være lidt sjovt med grabber (super sødt, for øvrigt):-) Måske man sku prøve...

    Knus Malene

    SvarSlet