mandag den 18. juli 2011

Smuttur


Forleden var jeg en aften på stranden med en god veninde, rødvin og gummistøvler. Vi bor i hver sin ende af landet, har begge børn og hun har netop startet egen virksomhed, så vi ser hinanden alt alt for lidt. Det var enormt hyggeligt og tiltrængt. Desværre var smutturen ikke lang nok til at stranden kunne se ud som på billedet... Det er taget på et familiebesøg på Filippinerne.

Lige til en afveksling har jeg lidt travlt herude i virkeligheden, men der er da i det mindste en kage på trapperne.

God efterårsferie... Øhh jeg mener da sommerferie!

2 kommentarer:

  1. Jeg vil da gerne tage en tur derned med dig, mon ik vi kan udvikle mange kagekreationer undervejs ;-)

    SvarSlet
  2. Uh jo jeg kunne også godt bruge endnu en tur derned, men med det klima så tror jeg ikke at fondanten er sjov at lege med!

    SvarSlet