fredag den 26. august 2011

Mmm hjemmelavet fredag!


Mmm sådan så min tallerken ud her til aften! Hjemmelavede burgerboller a la Newyorkerbyheart, med mørt roastbeef i stedet for almindelige hakkebøffer, bacon, ost, peberrod og alt muligt andet lækkert! Åh tak! Roastbeefen var også tilberedt newyorkerbyheart style, hvilket gav et utroligt lækkert, mørt og perfekt resultat. Jeg er ellers god til at over tilberede diverse stege i frygt for råt kød... men denne gang lykkedes det! Jeg var lige ved at græde da jeg indså at jeg ikke kunne spise to burgere! Så godt var det! Opskriften på burgerbollerne finder du HER og opskriften på den perfekte roastbeef finder du HER.
Nu er sønnen puttet og jeg har smækket benene op og nyder et lille glas rødvin. Ah hvor jeg elsker fredag! Altså jeg har jo stadig ferie, så den er jo egentlig ikke så anderledes end mandag eller onsdag... men der er nu alligevel noget særligt over fredag ;-)

Håber du nyder fredagen hvorend du er.

4 kommentarer:

  1. Åh, hvor lækkert! Nu får jeg helt vildt lyst til hjemmelavede burgere:-) Det må blive aftensmaden i morgen.

    SvarSlet
  2. Hold nu op hvor ser den burger LÆKKER ud!!! Jeg må da helt klart prøve det med roastbeef i, det lyder jo skønt, ved ikke hvorfor jeg ikke har tænkt på det - tak for ideen :-)

    Jeg er glad for at stegen lykkedes for dig....

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  3. Anna - Åh ja det var også GODT! Prøv det med roastbeef ;-)

    Birthe - Tusinde tak for opskrifterne! Det blev helt perfekt! Og det var ekstra lækkert med roastbeef :-)

    SvarSlet
  4. Selvom hver dag er ens herude, elsker jeg også bare fredag! Jeg er bare i en særlig fredagsstemning! :)
    Lækker burger! Uhm...

    SvarSlet