mandag den 8. august 2011

Tilbage på pinden

Jeg overlevede en tur på festival. Sådan nogenlunde i hvert fald. Måtte dog overgive mig en enkelt dag for tidligt og tage hjem til min dreng. De sidste par dage har vi bare hygget herhjemme og nydt det sidste af ferien som jo snart er slut. Dagen i dag blev tilbragt sådan her:

Én dreng vs. 5,6 liter popcorn og med masser af biler på lærredet. Det var fantastisk hyggeligt.

Jeg vil fortsætte min sukker-planteskole her til aften og nok også tage en lille tur rundt i blogland, som jeg har forsømt lidt den sidste uges tid.

God aften.

4 kommentarer:

  1. Nåååeee... en køn lille dreng! Velkommen tilbage :)

    SvarSlet
  2. Skønt billede! Hvor er han sød. Jeg bliver helt tørstig ved at se den mængde popcorn :)
    Biffen er altid en god oplevelse!

    SvarSlet
  3. Kia - Mange tak!

    Laila - Tak. Det var hans første rigtige biograftur og han kunne heller ikke se filmen helt til ende, men vi havde en smadder hyggelig tur - selvom vi har slutningen til gode ;-)

    SvarSlet
  4. Hejsa
    Fantastike kager du laver de tager helt pusten fra en.. Jeg selv været på kagekursus et par gange men puha sikke en dyr hobby.
    Glæder mig til at følge din blog.
    mvh Tine/MilleVanille.blogspot.com

    SvarSlet