torsdag den 11. august 2011

Ups...

Det er dumt at glemme bagepapiret i bunden af en 30 cm stor bageform...


Men det er endnu dummere at glemme det i en 35 cm stor form kun 10 minutter senere...

Kæresten blev dog glad. Han kan tage masser af kage med til vennerne i aften ;-)

Jeg er lidt småforvirret for tiden, hvilket nok også er skyld i det dobbelte kagekiks. Jeg har enormt præstationsangst pga. min første bryllupskage som nærmer sig, samtidig med at jeg egentlig burde være startet op på mit speciale og så lige krydret med at vi er midt i den tredje måned uden daginstitution til Silas. Jeg GLÆDER mig til hverdagen. Det her ferie er for hårdt.

Undskyld brokkeriet, men jeg får for meget selleri og for lidt sukker!

God dag!

7 kommentarer:

  1. Ai, hvor ærgerligt med bagepapiret. Godt, at ens fejltagelser kan spises - og at det oven i købet smager godt :-)

    Husk nu, at selvom det er til et bryllup og det betyder noget, hvordan en bryllupskage ser ud, så er det altså kun en kage. Ikke noget levende og ikke noget man skal have ondt i maven af.
    Den største kritiker er som regel en selv - modtagerne bliver altid lykkelige og er jo ikke engang i stand til at se fejlene, hvis de ikke selv er med i sekten.

    Det med daginstitution må næsten være det værste ;-D

    SvarSlet
  2. Uha, jeg husker godt den stress jeg havde med min første bryllupskage - derfor blev det også den sidste :-D Ingen ser jo, hvor meget tid, der bliver lagt i sådan én. Jeg tog tid på mit arbejde og endte op på 26 timer!!! Tænk, hvad kagen ville koste, hvis man også skulle tage timeløn!!
    Men med dit talent, er jeg sikker på, kagen bliver rigtig flot. Og husk så på, at små fejl altid kan dækkes med en blomst :-D

    SvarSlet
  3. Kan godt forstå du har rigeligt at se til pt. Håber der snart kommer lidt mere sukker på maden:-)

    SvarSlet
  4. Ja, men har ikke lavet et kage-kiks?! Bare ærgeligt at man gentager dem :-)

    Jeg kan godt forstå, at du bliver lidt nervøs for den første bryllupskage. Min første bryllupskage var til min søster og jeg var godt nok nervøs om der var noget der gik galt. Men alt gik godt og da jeg først havde fået den transporteret sikkert frem til køleskabet på feststedet blev jeg overrislet af en enorm lettelse. Glæder mig til at se den.

    SvarSlet
  5. Ups, den har jeg også lavet flere gange :)


    Sommerhilsen

    Pelle
    http://iphoneskærmreparation.dk/

    SvarSlet
  6. Men den ser lækker ud...
    Held og lykke med bryllupskagen. Kender godt nervøsiteten inden en bryllupskage. Men du skal nok klare det.
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  7. Tak for jeres beroligende ord! Det hjælper!

    SvarSlet