søndag den 18. september 2011

Fy for en stank! og honning..

I dag var der åbent landbrug mange steder i landet og vi var taget til en gård i Skørping (nordjylland) med smågrise. Det var virkelig virkelig sjovt og vi fik klappet de små grise, trykket på de store grise, redet i hestevogn, siddet i en traktor og hoppet i vandpytter! Og det hele var ganske gratis. Fantastisk dag! Og den blev kun bedre af at blive tilbragt sammen med nogle søde mennesker.

Nu spammer jeg som regel ikke bloggen med billeder af mig selv, men synes da næsten I skal se det lækre outfit vi skulle hoppe i for at se på grisene...

Smukt ik?
Der stankt voldsomt meget i grisestalden! Med det samme vi kom hjem smed jeg jeg alt tøjet i vaskemaskinen og hoppede i bad, men sørme om ikke lugten også sad fast i mit kamera!! Jeg håber det fordufter engang. (Men det var stanken værd :-)

I en lade solgte den lokale skole også sodavand og pølser og der var en lille hyggelig biks med hjemmelavet honning. Jeg fik en smagsprøve på denne lækre sag og måtte have den med hjem!


Honning med chokolade, appelsin og chili! Åh ja!! Glæder mig til at smide den i en gryderet eller bare spise den som den er. Mums.

Jeg har lavet lidt kager på det sidste, men har fuldstændig glemt at tage billeder! Skammeligt! Der kommer forhåbentligt snart lidt flere :-)

God aften
Edith

Ingen kommentarer:

Send en kommentar