tirsdag den 22. november 2011

Ups ups ups...

Som regel stiller jeg fondantfigurer til tørre inde i køkkenskabene så den trodsalder-ramte selvstændige dreng ikke får fingrene i sukkerstadset, men man kan jo glemme at pakke det væk. Det var præcis hvad jeg gjorde forleden aften og da jeg næste morgen var ved at klæde om på badeværelset, kom der pludselig en larmende stilhed fra køkkenet hvor ballademageren var.... Og alle der kender bare lidt til 2-årige ved hvad det betyder!
Jeg fangede en skyldbetynget gerningsmand lige midt i kuppet:


"Hov! Silas har spist mors sommerfugl!"
Ja ja "hov" som om han faldt og den uheldigvis røg lige ned i løgneren! Hehe men så kan jeg jo lære at pakke sagerne ordentligt væk. Sommerfuglen skulle være sendt til Camilla, men jeg måtte finde på noget andet da en ny sommerfugl ikke kunne nå at tørre. En af de nærmeste dage kan I på hendes blog se hvad jeg fandt på i stedet for sommerfuglen.

God dag :-)

8 kommentarer:

  1. Det er vist mere din skyld end hans.
    Griner, det har alle vist prøvet tror jeg.

    God tirsdag til dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Det lyser jo ud af ham, at han er total uskyldig... Se lige hans uskyldige blik :-D

    SvarSlet
  3. sådan en lækker unge kan man umuligt blive sur på.... sikke en sød dreng du har

    SvarSlet
  4. Ha ha jo det var da selvfølgelig min egen skyld... ;-) Og ja han er helt umulig at være sur på. Han skal bare lige kigge på mig med sine dådyrøjne og så er jeg solgt. Det er jo derfor han er sådan en laban ;-)

    SvarSlet
  5. Det skjer ofte med meg også at jeg rett og slett ramler med munnen først rett på fondantsommerfugler som ligger til tørk på kjøkkenet. Forstår godt at han ble fristet - og forstår VELDIG godt at du ikke klarer å bli sur på fondantsmakeren;-))

    SvarSlet
  6. Hihi:)hvor er han dog bare sød! - også selvom sommerfuglen måtte lade livet et par timer for tidligt:)

    SvarSlet