søndag den 1. januar 2012

Godt nytår!

Uha det er længe siden jeg har lavet et indlæg! Mon jeg overhovedet kan huske hvordan man gør... ;-)
Det meste af december tilbragte jeg i Thailand sammen med Silas og min mor. Det var fantastisk at slippe for juleræset og bare slappe af og nyde hinanden. Og I slipper da heller ikke for lidt billeder:




Elsker især det sidste billede hvor Silas tager en middagslur under parasollen på en skøn strand!

Jeg har glædet mig til at tage hul på 2012. Har på fornemmelsen at det bliver et dejligt år fyldt med gode kager ;-) Det har stået lidt stille på kagefronten i et stykke tid da jeg er blevet alene med min søn, så overskuddet har ikke været så stort, men nu har vi ladet batterierne op igen og jeg er vist klar til både at bage og blogge igen!

Jeg håber at du også er kommet godt ind i det forhåbentligt fantastiske 2012!
Godt nytår.
Edith.

12 kommentarer:

  1. Også rigtig godt nytår til dig. Jeg ønsker, at det må blive et dejligt år for dig og din søn - nu alene med hinanden. Ser frem til at se flere flotte kager fra dig. Kh og klem fra Camilla

    SvarSlet
  2. Hej Edith

    Jeg vil også ønske dig godt nytår. Dejligt at høre fra dig igen. Håber 2012 bliver et godt kageår;-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  3. Kære Edith.
    hvor ser det bare dejligt ud, skønt med palmer og varme og kærlighed så kan man lige komme igennem resten af den mørke tid. Glæder mig til at følge din blog i 2012. Hvis man gerne vil bestille nogle Pæoner(dine store hvide blomster) -altså hvis du stadig laver til bestilling- det er til bryllup den 2 juni, hvor tidligt skal man så være ude?
    Klem og godt nytår til dig og din søn..
    fra Tine/MilleVanille

    SvarSlet
  4. Hej Edith

    Så dejligt at høre fra dig igen - jeg var da lige ved at blive godt nervøs på dine vegne. Jeg ønsker også dig og din dejlige dreng et godt nytår
    Skal du ik med på blomsterkursus denne gang?
    Knus Lone

    SvarSlet
  5. Dejligt at høre nyt fra din verden. De bedste ønsker for 2012 for dig og din søn:-)

    SvarSlet
  6. Hej Edith

    Jeg har fulgt med længe og er vildt imponeret over dine kager! Skønne feriebilleder også :)

    Godt nyår til jer!

    Eva - Handmade by Louley Inc

    SvarSlet
  7. Dejligt at se lidt til dig igen :)
    Lækker lækker tur til Thailand, det ser ikke så værst ud :)
    Det er godt at høre at I to klarer jer sammen bare jer to!
    Godt nytår!
    kram

    SvarSlet
  8. Nej hvor er det dog dejligt at høre fra jer allesammen! Tak fordi I stadig gider at kigge forbi trods stilstanden!

    Tine - Angående blomsterne så må du meget gerne give lyd allerede to måneder før så jeg kan planlægge det. Det er nemlig stort set samtidig med at jeg skal aflevere mit speciale ;-)

    Lone - Uh du frister. Vil lige se om det kan lade sig gøre. Var jo så ærgelig over at jeg ikke kom med sidst!

    SvarSlet
  9. Hej Edith
    Jamen de kan jo sagtens stå et stykke tid ikke jeg tænker så jeg evt bare kan få dem i maj i april, hvis det passer dig bedre?
    Men det der sugarpaste godt kan holde og det bare tører men du har jo noget mere erfaring end jeg...:O)
    mvh Tine

    SvarSlet
  10. Tine - Jo det kan nemlig sagtens holde sig. Blomsterne tørrer jo hurtigt og så skal de bare opbeveres tørt i en lukket bøtte i et skab (ikke køleskab!).
    Men det er nok nemmest hvis du lige sender mig en mail på edith_dk@hotmail.com :-)

    SvarSlet
  11. Det var da en fantastisk måde at slutte året af på. Thailand er fantastisk, dets strande vidunderlige og maden (uhm). Jeg er lige faldet over din blog, og du er tilføjet.

    SvarSlet
  12. ffluwer - Velkommen til! :-) og ja Thailand er skønt!

    SvarSlet