onsdag den 15. februar 2012

Held

Ih jeg har været så heldig at vinde en bog! Perfekt timing for jeg har lige sat en ekstra bogreol op ;-) Det er denne skønne sag som posten afleverede forleden:


Den er fyldt med lækre opskrifter, som børn også kan være med til og jeg er temmelig vild med de flotte billeder den har.
Det var Dr. Oetker som var så venlige at sende den i min retning. Skønt med lidt opmuntring på en uge som har været som én lang mandag. Du ved, sådan en uge hvor man bare  står ud af sengen med det forkerte ben hver eneste dag, kaffemaskinen går i stykker, en visdomstand driller og specialet går i stå... Ok ok jeg ved godt at det er småting ;-) Heldigvis afslutter jeg ugen med et smut til København, hvor jeg skal besøge en masse savnede eksiljyder! Det kan kun blive godt!

Rigtig dejlig torsdag til dig!

3 kommentarer:

  1. Åååå den gad jeg også godt have. Har de to tidligere bøger
    God tur over there

    SvarSlet
  2. Jeg har også de to første, så denne skla jeg helt sikkert også have! De er geniale!
    Tillykke heldige dig ;)

    SvarSlet
  3. Fedt når man er i starten af ugen, og har noget at glæde sig til sidst på ugen. Håber i havde en god tur i det Københavnske :)


    Hilsen

    Jakob
    iphone reparation
    http://iphonereparationer.dk/

    SvarSlet