mandag den 12. marts 2012

Block Party

Eller i hvert fald blogfødselsdag! I dag er det et år siden jeg lavede det første indlæg på bloggen! Forstår slet ikke hvordan der er gået et år. Synes tiden flyver bizart hurtigt afsted.
Jeg overvejde at bage en kage i anledningen, men besluttede mig alligevel for en mere holdbar fødselsdagsgave...


Den er knaldrød og alt for lækker!

Men altså - 1 år! Besøgstallet har rundet de 76.000, hvilket jeg synes er helt afsindigt! Tak fordi I stadig er nogle som vil læse med, selvom mine opdateringer er lidt svingende for tiden. Håber på at 2012 bliver et år med mere overskud, så der også kan komme gang i bageriet igen. Og så trænger jeg også til en ordenlig blogtour for det har der heller ikke været så meget tid til! Men i dag skinner solen og foråret er lige på trapperne, så alt tegner jo lyst og lækkert.

Tak fordi du læser med.

Edith

7 kommentarer:

  1. Tillykke! Lækker farve på stiften :)

    SvarSlet
  2. Tillykke med det første år :) Hepper på mere kage og blogging helt klart!
    KH

    SvarSlet
  3. Tillykke med fødselsdagen, god gave! Håber på mere blogging og flere fantastisk kager fra din hånd

    SvarSlet
  4. Tillykke med 1 års dagen og lækre kager du laver :)

    SvarSlet
  5. Lidt forsinket tillykke :-) Og men bliv endelig ved med at blogge. Jeg elsker dine flotte billeder og ikke mindst kagerne :-)Super lækker blog du har.

    SvarSlet