lørdag den 17. marts 2012

Bytte bytte købmand

Okay... Det var måske ikke heeelt rigtigt at jeg kun bagte én cupcake i går. Det er bare pokkers svært at tilsætte 1/12 af et æg. Men resten af kagerne blev brugt fornuftigt ;-)

Jeg afleverede disse bomber til en sød veninde der bor i nærheden:


Og fik til gengæld den her med:


Ihhh!!! En bryllupsinvitation!! Ej hvor jeg glæder mig til at fejre de to skønne mennesker! Det bliver et rigtigt sommerbryllup og jeg skal da vist lave kagen ;-)

Men der var jo flere kager! En god ven havde hørt at min kaffemaskine var gået i stykker - og hvis man kender mig, så ved man at det er en meget kritisk situation! Og derfor kom han forbi med en lånemaskine. Dejligt med gode venner. Derfor fik han de her med sig:


Så fik I lige en billedbog over min fredag ;-)
Dagen i dag skal bruges på at fejre en skøn veninde med sushi og lækre drinks. Herligt!

God weekend!
Edith.

2 kommentarer:

  1. Hehe, det var også min første tanke, da jeg så din post fra i går ;) Man er næsten "nødt" til at bage minimum 12 cupcakes, andet er for besværligt. Og hvis man så er nødt til at spise resten selv, er der jo ikke noget at gøre ved det :P Men oftest plejer de ikke være svære at få afsat.

    SvarSlet