mandag den 11. juni 2012

En våd weekend

En våd men god weekend. I fredags var der reception og grilfest i klatreklubben (Du kan læse mere om Aalborg Klatreklub lige HER hvis du har lyst til at prøve klatring ;-) . Det var en super hyggelig aften og det lykkedes da også at grille selvom det regnede det meste af dagen. Klubben ligger i Nørresundby og da der skulle være Danish Airshow på den militære flyveplads om søndagen, fik vi et lille øve show af en utroligt larmende eurofighter. Klatreklubben har gang i en stor udvidelse og mangler nye medlemmer, så måske jeg laver et lille reklameindlæg snart ;-)

Søndag stod den så på Danish Airshow og vi var langt fra de eneste som havde fået den idé at tage derud! Sådan ca. 79997 andre mennesker havde nemlig fået samme idé... Men det var vildt! Selv for mig, som jo egentlig er lidt ligeglad med noget så drenget som flyvemaskiner.




Det er hårdt at se på flyvemaskiner :-)

Vi holdt en lille lækker picnic under vingen på et norsk Orion fly for at få ly fra regnen. Det var helt perfekt! Og jeg havde selvfølgelig lavet lidt lækkerier til turen...

Ovntørrede cherrytomater -


Til en simpel, men lækker pastasalat -


Og kage naturligvis! Muffins med æble, kanel og kardemomme... MUMS!


Nu er det så ENDELIG hverdag igen! Hvor har jeg dog savnet hverdagen! Silas er frisk og i dagpleje så nu vil jeg lave en kop kaffe og gå i krig med specialet! Hep hep! Go' tirsdag!

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud.
    Må man spørge ind til en opskrift på de der muffins? De lyder simple men lækre :-)

    SvarSlet
  2. Super skøn og læææækker blog :)
    Følger nu din blog, og håber selvfølgelig at du vil tage et smut forbi min ;)

    Trina - Just another weirdo
    http://trinawierdo.blogspot.dk/
    https://www.facebook.com/TrinaJustAnotherWierd

    SvarSlet