søndag den 3. juni 2012

Havre hygge

Vi har hygget på groveste i dag. Silas og jeg lagde ud med en lang badetur i svømmehallen og bagefter en fælles tiltrængt middagslur. Derefter bagte vi en omgang lækre havrekiks, så vi havde en lille snack til en tur på legepladsen. Silas skal starte i børnehave til august og jeg synes at han skal have lov til at vænne sig lidt til de nye omgivelser i god tid, så det var børnehavens kæmpe legeplads vi indtog i dag. Så selvom vejret har glemt at det er sommer, så har vi haft en skøn søndag i roligt tempo.




Havrekiksene var super lækre og meget nemme! Og en bage-bonus er at det er en dej som børn ikke får ondt i maven af at spise rå ;-) Hvis du har lyst til at prøve dem så fandt jeg opskriften lige HER. Jeg tilsatte en enkelt tsk. vanillesukker og erstattede halvdelen af melet med grahamsmel. Super lækre.  

Forresten! - Hvis du tidligere har læst med på bloggen og undrer dig over hvor alt Silas hår er blevet af, så er det hans far, som ville klippe ham med en trimmer og glemte at sætte en skinne på!!! Det er snart en måned siden, så han var faktisk skaldet! Fremover er det KUN mig eller en frisør som må pille ved hans lokker! (èn god ting er dog at vi slap for den omgang lus som hærgede de andre børn i dagplejen...)

2 kommentarer:

  1. Åhr, det lyder som ren hygge. Dejligt. Knus Heidi

    SvarSlet
  2. Haha, jeg tænkte faktisk godt på det, men han ser jo stadig topsød ud;o)

    SvarSlet