søndag den 3. juni 2012

Tid

Jeg mangler tid... Hele tiden mangler jeg tid! Silas blev syg i løbet af natten og ligger lige nu på sofaen ved siden af mig og sover feberen ud. Stakkes lille mand... og også lidt stakkels hans mor... specialeskrivningen kører i forvejen alt for langsomt. Suk altså. Men der er jo ikke andet for end at trække vejret dybt, for det skal jo nok gå det hele. Det SKAL det jo. Heldigvis er det svært at lade være med at smile når man kigger på ham her.


Lige nu udnytter jeg sofa-tiden med at planlægge bandittens fødselsdag. Han bliver 3 år om en måneds tid og han har allerede bestemt hvilken kage vi skal lave. Det bliver sjovt!

Her er lige et lille stykke musik, som kan gøre godt på en grå mandag:


Håber du har en dejlig mandag trods det danske sommervejr.

4 kommentarer:

  1. Tak! Han har det heldigvis lidt bedre her til morgen :-)

    SvarSlet
  2. Rigtig god bedring!! Og pøjpøj med specialeskrivningen! Og hvor er han dog bare skøn lille Silas! Glæder mig til at se 3 års kagen:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Vi er stadig hjemme, men satser stærkt på at være på banen igen torsdag!

      Slet