fredag den 6. juli 2012

3 års fødselsdag!

Banditten blev hele 3 år i går! Jeg ved godt at det er en kliche men jeg fatter simpelthen ikke at der er gået tre år!
Vejret var jo udsædvanligt perfekt i går så vi var udenfor det meste af dagen. Han fik sin første rigtige cykel og den sad han på hele dagen ;-)
Vi holdt fri, men var lige et smut forbi hans dagpleje for at spise kagemand med de andre unger. Super hyggeligt. I aften starter jeg forberedelserne til på søndag hvor huset invaderes af en flok herlige unger. Jeg synes det er ret sjovt at vi nu kan holde en rigtig børnefødselsdag.
Og I slipper da heller ikke for et lidt billeder af dagen...


God weekend derude!

2 kommentarer:

  1. Tillykke med ham :) 3 år ER altså også speciel, det synes jeg i hvert fald. Det er jo begyndelsen på en helt ny æra!

    SvarSlet
  2. Ja, dte kan godt være det er en kliché- men det ER sådan. jeg tager også mig selv i atsige sådan flere gange. Min datter bliver 3 i august, og jeg kan heller ikke forstå hvor hurtigt tiden er gået. knus Heidi

    SvarSlet