søndag den 16. december 2012

3 minutter og 56 sekunders glæde på en søndag

Weekenden har været helt perfekt. Jeg har intet foretaget mig. Har bare været til og har nydt kærestens selskab. Nogle gange glemmer man at lave intet og det er altså virkelig undervurderet.
Det er dog lidt svært at tage flotte billeder af intet, så i stedet får i 3 minutter og 56 sekunders uvurderlig påmindelse om at have det sjovt!


Håber din weekend har været ligeså skøn som min.

Husk nu at deltage i min giveaway som trækkes allerede på tirsdag! 

3 kommentarer:

  1. Hov hov... Du trækker da din giveaway i morgen kl. 20 :) :)

    SvarSlet
  2. Haha! Godt du var vågen! Jo det er da rigtigt! :-)

    SvarSlet
  3. Sådan en weekend uden nogle planer kunne jeg også godt snart bruge ;o). Sød video!

    SvarSlet