lørdag den 1. december 2012

En ekstra julegave?

  
Det her indlæg er nok mest til nordjyderne. Aalborg Bibliotek indsamler nemlig brugt (pænt og rent) legetøj, som Børnenes Kontor vil sende videre til børn, som trænger til en ekstra juleopmuntring.
Så hvis I har noget legetøj i gemmerne, som børnene ikke længere bruger, så kan I aflevere det på Hovedbibliotekets juleværksted indtil d. 15. december. Og hvis I ikke lige har noget brugt legetøj i gemmerne, så er det også helt i orden at købe et lille nyt stykke legetøj og aflevere dernede, så alle børn kan få en god jul.

Igen i dag har jeg gang i bageriet. Kommer muuuuligvis til at overdrive lidt med kagerne til min fødselsdag i morgen, men det er bare en pokkers god anledning til at gå kage-amok i køkkenet! Det er en rigtig hyggelig 1. december. Sneen daler, kagerne dufter og Mads og Monopolet underholder.

Glædelig december!

2 kommentarer:

  1. Jeg håber virkelig du får en god dag i morgen :) og jeg glæder mig til at se kager.

    SvarSlet
  2. Sikke en god idé! Nu bor jeg ikke selv i Aalborg, men vil da undersøge om ikke de gør det samme i Silkeborg :)

    SvarSlet