onsdag den 5. december 2012

Kagebord

I søndags blev jeg 28 år og havde derfor inviteret familie og lidt venner til kaffe og kage. Det var en virkelig hyggelig dag og jeg fik alt for gode gaver :-)
Der var rosincookies, kyskager med solbær og lakrids og en stor citronkage smurt op med creamcheese frosting og pyntet med fondant. 




Jeg fik desværre ikke taget nogle ordentlige billeder af kagen inden gæsterne kom, men jeg har til gengæld taget billeder af hele processen, hvis du skulle få lyst til at lave en lidt overdrevet kage ;-) De billeder må jeg lægge op en af dagene. Måske med en lille DIY :-)


5 kommentarer:

  1. Tillykke med dagen, og hold da op en flot kage!

    SvarSlet
  2. Hold da op, hvor ser det bare lækkert ud(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde valgfrit makeup for 300kr(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/12/give-away-nr-20.html

    SvarSlet
  3. Tillykke... og det ser sørme lækkert ud. Ser frem til din DIY ;)

    SvarSlet
  4. Vi er dybt "impregnert" - Egil fik helt tårer i øjnene da han så den blå kage! Fantastisk!
    Kærlig hilsen fra The Ol`Line

    SvarSlet