torsdag den 21. februar 2013

Pistoler, geværer, kastestjerner og store kram!


Silas har den sjoveste alder lige nu. Han er ved at blive "en stor dreng" og vil rigtig gerne følge med de store i børnehaven. Derfor kommer han tit hjem og snakker om spændende ting såsom "bagugan, bæblæd, minjago" (læs: Bakugan, Bayblade og Ninjago). Især Ninjago fylder en del, så jeg tøvede ikke med at sige ja til at lave et lille indlæg om Lego Wears Ninjago tøj. Efter jeg har set det igennem, så tror jeg også at Silas skal have en af trøjerne. Han ville i hvert fald blive mægtig glad for den! 
Du kan finde din drenge favorit på legowear.dk og alt Legos tøj til både piger og drenge finder du hos Lego.
Jeg har luret lidt på denne:



Men der er mange fine, så jeg bliver lidt i tvivl... 
Apropos den sjove alder så står den ikke kun på krig og skyderier hele tiden, han er samtidigt enormt morsyg og der bliver uddelt rigtig rigtig mange kram og kys hver dag. Tror det er en overgangsalder og jeg nyder at jeg stadig kan få kys og kram - selv i børnehaven hvor de store drenge er ;-)

Nu vil jeg kaste mig over det uendelige speciale. Håber du får en fin dag.

Edith

2 kommentarer:

  1. Sikke noget smart tøj :)

    SvarSlet
  2. Marley fik en Ninjagotrøje i julegave og det er en super kvalitet! Beyblade er det helt store hit her, han leger ikke med andet pt :-)

    SvarSlet