fredag den 1. marts 2013

Forår for pokker!!!

Nu er det forår! Solen skinner som en gal ind af alle vinduer og jeg har dælme svært ved at blive på min pind og skrive opgave! Desuden venter jeg på posten, for jeg har nemlig bestilt en masse spændende frø, som skal stå og forspirre indendørs de kommende måneder.



Jeg leder også efter et lille drivhus. Det praktiske (men knap så kønne) plastikdrivhus, vi havde sidste år, kunne kun holde til én sæson, så igen i år går drivhusjagten ind. Kender du tilfældigvis et sted hvor man kan købe et billigt mini drivhus?  Gerne lidt i stil med sidste års:



Ih hvor det kribler i fingrene for at komme igang!!

Rigtig god weekend derude!

2 kommentarer:

  1. Jeg ville holde øje med Tiger - de havde dem sidste år synes jeg at huske og jeg ville også super gerne have fat i et! Held og lykke med jagten!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nå ja da! Nu du siger det, så tror jeg faktisk også at det var der jeg købte det sidste år! Jeg må lure lidt ;-)

      Slet