mandag den 15. april 2013

En virkelig skøn laaang weekend

For én gang skyld inkluderede vi lige fredagen i weekenden og hoppede på toget mod København i torsdags. Jeg har en søster derovre som jeg ser alt for sjældent og nu skulle det være! Vi har råhygget os hele weekenden og Silas syntes det var mægtigt at lege med hendes to store piger.
Lørdagen stod på Zoo, for jeg ville så gerne se isbjørnene under vandet, men ak! De gemte sig! Til gengæld fik vi set flamingoer, geder og meget andet, så det blev en dejlig dag alligevel.



Vi fik også lige tid til en omgang kaffe og kage hos en af Københavns smukkeste kvinder og hendes lille viking... ;-)

 
Men det er lidt spøjst. Uanset hvor meget jeg elsker sådanne ture, så glæder jeg mig alligevel til hverdagen igen. Jeg kan faktisk virkelig virkelig godt lide hverdagen. Den er bekendt og fyldt med kærlighed ;-)

Håber du havde en god weekend og får nogle herlige hverdage!

1 kommentar:

  1. Conny Ben Attaia15. april 2013 kl. 15.04

    Det var en skøn weekend, og de er sjældne. Og ja, hverdagen er dejlig. Ved præcis, hvad du mener. Men gad godt at hverdagen inkluderede jer, altså at I var tættere på.

    SvarSlet