torsdag den 4. april 2013

Giveaway! Min ynglings kagegadget! AFSLUTTET

Follow my blog with Bloglovin


Tilbage i januar da jeg var til Roskilde Cake Show, købte jeg en kagemåtte "The Mat", som den hedder. Det var faktisk først da jeg lavede bryllupskagen for at par uger siden at jeg fik afprøvet måtten og jeg er fuldstændig forelsket! Den gør bare arbejdet så meget NEMMERE! Det er egentlig meget simpelt; to stykker gennemsigtigt "voksdug" med mål på. Man ruller fondanten ud imellem de to stykker og når det har den rette størrelse så tager man det øverste stykke af og fondanten hænger så fast på bundstykket, så man kan flytte alt sin fondant over til kagen og nemt lægge den over, hvorefter fondanten løsnes fra bundstykket og voila! Ingen revet fondant og ingen fingermærker eller andet! Plus - man behøver ikke at stresse når man ruller fondanten ud da den er forseglet og derfor ikke udtørrer undervejs! Et virkeligt stort plus hvis man har en 3-årig ballademager i huset imens man bager!

"The Mat" kan en masse andre tricks og du kan se dem i denne fine instruktionsvideo:


Det er kageoplevelser.dk der har været så søde at sponsorere "The Mat" og endda i pro udgaven! Hvis du nu ikke skulle blive den heldige vinder, så kan du finde The Mat i flere forskellige størrelser lige her.
Det skal lige nævnes at den gør livet nemmere for alle der leger med fondant - også hvis du er nybegynder!

Hvis du vil have chancen for at vinde denne lækre lille sag så kan du få lodder i lodtrækningen på følgende måde:

1 lod = Skriv en kommentar til dette indlæg.
2 lodder = Skriv en kommentar + bliv fast læser (med google friend connect eller blogloving).
3 lodder = Skriv kommentar + bliv fast læser + del min giveaway på din blog eller evt. på facebook.

Hvis du ikke har en blog, så skal du lige huske at skrive din mailadresse så jeg kan fange dig, hvis du vinder.

Jeg trækker en vinder fredag d. 26 april.

Kom glad! :-)


49 kommentarer:

  1. Jeg smider da et lod i puljen så :-)

    SvarSlet
  2. Nøj, hvor kunne jeg godt bruge sådan en! Jeg plejer at stå og fedte med bagepapir og det er altså ikke særlig praktisk! :) 3 lodder!

    SvarSlet
  3. Genialt er jo lige sådan en jeg burde få anskaffet mig for jeg får altid mine små fingere til og lave små mærker i min fondant og så står jeg der og glattere og glattere i en evighed for at få kagens overflade pæn igen :)

    SvarSlet
  4. Nøj sådan en kunne jeg godt bruge til alle mine fremtidige kageprojekter - hvorfor har jeg dog ikke set den før nu! :-) 2 lodder!

    SvarSlet
  5. Hvor er det da bare super smart. 2 lodder til mig!

    SvarSlet
  6. Tak for en inspirerende blog! Og ja, sådan en kunne jeg da sagtens bruge, når jeg står og fedter med min fondant :) Jeg deltager med 3 lodder.

    SvarSlet
  7. Jeg snupper 2 lodder :-) Kommentar+ fast læser. Hilsen Pia, Kageblomsten.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Hej, sådan en kunne være fantastisk med dyr i hjemmet :-)Jeg vil gerne være med på 3 lodder, men ved ikke helt hvordan jeg bliver "fast læser". Kan du hjælpe mig der? Jeg har delt den på facebook :-)
    Jeg skal da helt klart følge dine kager. Må inspiration lånes?
    Min mail er christina@libach.dk
    Mvh Christina :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Herligt! Hvis du har en google konto kan du blive fast læser ved at trykke "tilmeld dig dette websted" næsten øverst i højre side af bloggen.
      Og naturligvis må inspiration lånes! Det vil bare gøre mig glad!

      Slet
    2. Hej, er simpelthen ikke sikker på hvad en google-konto er ??
      mvh. Christina

      Slet
  9. 2 lodder til mig og ja den er faktastisk. Har den lille og den er guld værd. Mangler dog tit en stor eller flere små:)

    elise.d.warming@gmail.com

    SvarSlet
  10. Ej sikke en fin give away. Den deltager jeg gladelig i med 3 lodder.
    MVH
    Christina

    SvarSlet
  11. Nøj, sådan ville jeg herre gerne ha'... jeg deltager med 3 lodder, delt på facebook

    SvarSlet
  12. Den lyder dælme smart og med flere gode funktioner. Sådan en ville vist være super for mig som fumler noget med den fondant stadigvæk!!! jeg er med på 2 lodder

    SvarSlet
  13. Åhh det står på min ønskeliste, så det ville være skønt at vinde, jeg snupper 2 lodder.

    SvarSlet
  14. Det er så skønt at følge din blog. Du skriver altid så "sprutlende glad" og positiv. Det er så smittende. Jeg vil selvføgelig gerne vinde, da jeg er træt af at få fnuller på fondanten.

    SvarSlet
  15. Jeg er selvfølgelig med, på 3 lodder :)
    leneskage@gmail.com

    SvarSlet
  16. Det er de mest utrolige og flotte kager du producerer :-)

    Deltager med 2 lodder.

    bentekepp@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Skøn præmie :o) Den ville jeg vældig gerne vinde!

    Jeg vil gerne være med på 2 lodder, tak :o)

    SvarSlet
  18. Deltager med 3 lodder - må bare eje sådan et smart underlag!! :-)

    SvarSlet
  19. Jeg smider 2 lodder i puljen.

    SvarSlet
  20. Hej Edith

    Skal du ikke med til Birminham i november. Vi er allerede ved at bestille hotel + fly?

    Knus
    Lone/kagemums

    SvarSlet
  21. Jeg ville eeelske at vinde den :-)
    Deltager med et lod.
    Fine kager, du laver :)

    /Lone (bojerbrandi@hotmail.com

    SvarSlet
  22. flot side du har. ville være så fedt at vinde og gøre kage livet en del lettere
    jeg deltager med
    3 lodder =
    Skriv kommentar
    + bliv fast læser
    + del din giveaway på på facebook
    (gruppen https://www.facebook.com/groups/327055764001171/?fref=ts)

    SvarSlet
  23. Det må da være guds gave til os bageelskere den "The Mat"

    Jeg har : 3 lodder = Skriv kommentar + bliv fast læser + del min giveaway på din blog eller evt. på facebook.

    SvarSlet
  24. Flot side du har her. Er selv nybegynder i fondant universet. Har lige lavet min første 3 etager stablet kage overtrukket med fondant og pyntet med fondant blomster/sommerfugle. Vil være fedt at vinde The Mat- så skal der seriøst gang i de kager.

    Karen Madsen

    SvarSlet
  25. 2 lodder fra mig... :) Du kan lure mine kager på www.loablok.blogspot.com

    SvarSlet
  26. Har først nu set din blog men glæder mig til at følge dig og få en masse inspiration.
    The Mat er bare en genial opfindelse så jeg deltager med 3 lodder :)

    SvarSlet
  27. God blog du har - en masse gide råd som jeg kan bruge (er nybegynder).
    2 lodder til mig.

    SvarSlet
  28. sikke da en fin præmie....må da hellere skaffe mig selv 3 lodder

    SvarSlet
  29. To lodder til mig.

    Kommentar og fast læser :-D

    Og god blog og MEGET smukke kager :-)

    SvarSlet
  30. Nøj en fin præmie. Jeg deltager gerne med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  31. Et enkelt lod til mig :-)
    Jeg deltager gerne og krydser fingre for at jeg er den heldige...for jeg får nemlig brug for sådan en måtte når jeg skal lave en kage til en student :-)

    SvarSlet
  32. Sikke dog en vidunderlig måtte! Jeg er på med 1 lod! :)

    SvarSlet
  33. Det er da lige den jeg mangler, krydser fingre med 2 lodder (0:

    SvarSlet
  34. 1 stk til mig
    major-minx@sol.dk

    SvarSlet
  35. Jeg slenger meg med i siste liten med to lodd og krysser fingrene;-) Min snart tre år gamle datter tror at Mor kan trylle og ønsker seg sebra- og giraffkake til bursdagen om et par uker, så det er mye mulig jeg kan ha god bruk for en slik vidundermatte...

    SvarSlet
  36. 3 lodder til mig :D
    Sådan mangler jeg lige præcis...!

    SvarSlet
  37. Det kunne være super lækker med sådan en wonder Mat - 2 lodder til mig tak :)
    Vh melinda
    melle_lms@hotmail.com

    SvarSlet
  38. Jeg deltager med 2 lodder, tak for gode tips og ideer

    SvarSlet
  39. Jeg er glad, - og deltager med 1 lod (kommentar).
    Måske det bliver en gave til mig, - jeg har nemlig føsdag idag!

    Hilsen
    // CUPCAKE-STYLISTEN //

    SvarSlet
  40. Jeg ville gerne deltage, og det bliver med to loder, da jeg ikke lige kan se hvor jeg bliver "fast læser" Men deler også lige på min blog tusnelda1000fryd

    SvarSlet
  41. Viiiildt lækker give-away - helle for den! :)
    Lige nu virker "fast læser"-stykket ikke, men jeg tror, at jeg er fast læser hos dig i forvejen - kender i hvert fald blognavnet og har set en masse af dine flotte kager :).
    Jeg har delt på min blog, så jeg håber, at jeg deltager med 3 lodder.

    SvarSlet
  42. Jeg smider da lige 2 lodder i puljen, den kunne jeg da godt lige bruge.
    Vh Sarah
    erezsarah@gmail.com

    SvarSlet
  43. Lækkert grej, den ville være super at have i "værktøjskassen". Smider straks 1 lod i puljen:-)

    SvarSlet
  44. Hov kan man mon nå at være med endnu så smider jeg lige 2 lodder i puljen :)

    SvarSlet
  45. Den vil jeg da gerne vinde:-) Følger dig fast på Bloglovin

    - kig gerne forbi min blog: http://oktoberkindblog.blogspot.dk/ - vind økologisk sengetøj ;-)

    /oktoberkind

    SvarSlet