lørdag den 20. april 2013

Nabokage

I går skulle min nabo holde fødselsdag og da hun har lidt rigeligt at se til for tiden så tilbød jeg at lave kagen for hende. Jeg var dog ikke ude i så god tid at det kunne blive en sjov kage, men nogle gange er det også bare nok at de smager godt ;-)




Og jeg SNØD lidt! Jeg havde noget Dr. Oetker kagemousse til at ligge, som jeg havde fået tilsendt for længe siden, og jeg ville så gerne afprøve det! Kakaomoussen var faktisk fin, men vanilljen smagte ikke så meget af vanilje.

Indenunder gemmer der sig en lækker svampet banankage, som du kan finde opskriften på lige HER. Det eneste jeg har ændret i opskriften er at bruge rigtigt smør i stedet for magarine. Den skal spises kold, for man kan ikke rigtig smage bananerne når den er varm.

Solen skinner og planterne vokser. Håber du får en rigtig skøn weekend!

Edith.

3 kommentarer:

  1. Den ser superlækker og smuk ud :)

    SvarSlet
  2. Ej hvor er den altså blevet fin og enkel! Tænk sig lige, at man kan gøre en kage så fin med bare en omgang mousse og en tyl :D

    SvarSlet
  3. Ja der skal slet ikke så meget til for at gøre en almindelig kage lidt sjov :-)

    SvarSlet