søndag den 19. maj 2013

Biffen og popcorn?


Sponsoreret indlæg

Sikke nogle helt fantastiske maj sommerdage vi har haft! Desværre havde jeg ikke Silas hjemme i weekenden til at hygge i det gode vejr og nu hvor han er kommet hjem, så står den på regn... men vi skal da stadig hygge os! Så jeg tror vi tager i biffen! Jeg vil rigtig gerne se denne her:




"Skovens Hemmelige Rige" men desværre får den først premiere på torsdag, så vi må lige være tålmodige og finde på nogle regnvejrsaktiviteter indtil da ;-)

Jeg har luret lidt på diverse kreative popcorn idéer på pinterest og jeg må indrømme at jeg ikke helt forstår amerikanernes fascination af kombinationen mellem popcorn, smør, fløde og sirup, men jeg fandt dog én opskrift som jeg gerne vil kaste mig ud i -chokolade popcorn!

 Billedet og opskriften stammer fra www.cravingsofalunatic.com

Det er såmænd bare smeltet chokolade over popcorn og så skal det afkøles. Glæder mig til at høre Silas dom ;-)
Har du nogle gode popcorn idéer? Eller en anden biograf-venlig snack, så jeg ikke behøver slippe en 3-årig løs i blandselvland?


1 kommentar:

  1. Uh, den skal jeg også ind at se (jeg bliver aldrig særlig kulturel/voksen hvad angår film valg) - tror den er rigtig god :D
    Og sikke fine popcorn, jeg tror selv jeg hopper på bland-selv vognen (; Lakrids skal der til.

    - Anne

    SvarSlet