tirsdag den 2. juli 2013

Lever og bager stadig!

Pyhh! Det er lige gået op for mig at det er en hel måned siden jeg sidst lavede et indlæg! Det må der laves om på! Det har bare været vigtigere at hygge med familien og få jord under neglene end at opdatere herinde ;-)
For tiden er jeg ved at eksperimentere med nogle opskrifter da jeg skal bage kagen til min svigerindes bryllup i Norge om en uges tid. Jeg har næsten fundet frem til den perfekte kombination, men skal liiige prøve en justering. Det er hårdt at skulle spise alle de prøvekager ;-)





Det er en kombination af hindbær og lakrids, hvilket jeg ELSKER! Jeg deler gerne opskriften når jeg finder frem til den endelige.

På fredag fylder Silas 4 år og så skal der naturligvis også laves kage :-)

Rigtig god regnvejrs tirsdag!

5 kommentarer:

  1. Uhm, det ser ellers lækkert ud, men er nu glad for, at det ikke er mig, der skal prøvesmage en masse kager, tror min badevægt vil gå helt amok så;-)

    SvarSlet
  2. Hehe min badevægt er temmelig støvet... tør slet ikke hoppe op på den!

    SvarSlet
  3. Wauw hvor er den flot... og indbydende ;)

    SvarSlet
  4. glæder mig til opskriften, den ser vildt lovende ud

    SvarSlet
  5. Den var meget smuk og smakte vidunderligt!

    SvarSlet