onsdag den 18. september 2013

❤Römertopf❤

Så lykkedes det endelig! Jeg har langt om længe købt en stegeso og i går ville jeg så afprøve det magiske grydebrød! Men ak nej... da jeg (med hjertet fuld af forventning!) åbnede låget, havde jeg blot lavet et kogt gråt brød! Skuffelsen var stor, men jeg måtte op på hesten igen og forberedte straks en ny dej, som røg i ovnen i dag. Og WUHU! Se lige det sprøde resultat!


Og jeg fandt fejlen. Ved det første brød afprøvede jeg en opskrift, som påstod at man skulle lægge brødet i stegesoen med det samme, sætte det i en kold ovn og derefter tænde op. Men nix! Stegesoen skal være glohed når man smider brødet deri! Til det gode brød brugte jeg fremgangsmåden fra kvalimad.
Mmm! Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg bager sådan en bandit!

1 kommentar:

  1. Det må jeg også i gang med! Jeg har endda en støvet rømertopf i gemmerne:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet