torsdag den 12. september 2013

Vi swinger!


Nogle gange er man ude for pudsige sammenfald. Forleden lånte Silas en swingcar, som kan ses på billedet herover. Samme dag modtog jeg en mail, om jeg havde lyst til at skrive et indlæg omkring swingcar! Det er da spøjst. Jeg synes det er et mægtigt stykke legetøj så det ville jeg da gerne. Faktisk tror jeg måske at jeg vil købe en til banditten. En swingcar kommer fremad ved at rettet drejes fra side til side, så det er en lidt sjov og udfordrende fornemmelse for børnene. Jeg synes at det er fantastisk når legetøj kan udfordre børns motorik, så de ikke kun bliver gode til at spille på iPads (eller iPatter som min niece siger). Swingcars findes i mange sjove farver, men jeg er blevet ret tosset med den "kiwi" farvede sjover her:
Swingcar Kiwi - Med in-line hjul
Silas var også vild med den. Det er en af de andre børn der bor ved "vores" legeplads som har sådan en og der er altid kamp om den når den kommer med ud.

Hvis du vil se de andre modeller kan du tjekke dem hos Swingcar.dk hvor de også har meget andet fint legetøj. Blandt andet denne mægtig fine oldschool pedalbil:

Pedalbil - Classic Green
Jeg tror desværre at Silas er ved at være for stor til at få nok ud af den, men den er bare alt for lækker! Synes du ikke?!


1 kommentar:

  1. Min søndag fik sådan en i fødselsdagsgave sidste år og er virkelig glad for den :-)

    SvarSlet