mandag den 21. oktober 2013

Sejt børnetøj!

Vi har været så heldige at få lov til at teste noget af Lego Wears nye tøj og da Silas jo (som alle 4-årige drenge?) er fuldstændig tosset med Legos Ninjago serie, så valgte vi selvfølgelig en langærmet Ninjago t-shirt. Silas hoppede af glæde da han så trøjen og hans mor blev også ret glad for den er i en rigtig lækker kvalitet.

Lige for tiden gider Silas ikke, at jeg tager billeder af ham, så det der med at sidde stille og få taget et "pænt" billede, det kan jeg godt glemme! Men her er trøjen i aktion!



Han blev så mægtig stolt og fjollet over sin nye seje trøje at han også fik mod på at cykle i børnehave! Uden støttehjul vel at mærke! ;-)


Med trøjen og sin nuvundne cykel-selvtillid, så tror jeg måske at han voksede 5 centimeter i løbet af dagen ;-)

Hvis du skulle have lyst til at se de nye lækre sager fra Lego Wear så kan du finde pigetøj  her
og tøj til drengene her.

Vi kan i hvert fald kun anbefale det.

Nu vil jeg kaste mig over eksamensforberedelserne. Specialet skal nemlig snart forsvares!
God regnvejrsmandag til dig!

 

3 kommentarer:

  1. Hvor er han kær - og selvfølgelig skulle han da have Ninjago på blusen ;o)

    SvarSlet
  2. Han er så sød...

    hvis du mangler inspiration til tøj kan jeg anbefale dem her http://www.tuffkids.dk/

    mvh
    Helene

    SvarSlet