lørdag den 2. november 2013

Hurra!!!! Endelig!!!!

I går blev jeg kandidat i sociologi! Sikke en skøn følelse efter så mange års studier!
Eksamen var rigtig fin og hyggelig og derefter blev det fejret med skønne venner og familien.
Og ikke mindst masser af bobler! ;-)


I dag plejer vi tømmermændene med madprogrammer på tv og i aften tager kæresten og jeg på restaurant Elbjørn og derefter et smut i biffen. Ahhh afslapning med god samvittighed! Der er intet jeg liiiige burde læse op på eller skrive. Herligt!
Måske der ligefrem bliver tid og overskud til at lave sjove kager igen i den nærmeste fremtid!

God weekend!

7 kommentarer:

  1. Hvor fedt :D Lyder til at det blev fejret med manér. Var jeg ikke en klovn, og ikke havde bestået matematik B, havde jeg også klart valgt at læse sociologi - i min fantasi, tager jeg den som overbygning på min ergo bachelor, en skønne dag! Kæmpe tillykke med titlen i hvertfald :D

    - Anne

    SvarSlet
  2. Tak!
    Jeg var så smart at starte da adgangskravet stadig kun var matematik på c-niveau ;-)

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med uddannelsen :D Det er bare sådan en lettelse, når man har afsluttet sit studie - nu håber jeg, at vejen for dig videre i fast job ikke bliver fyldt med forhindringer og hvor er det bare lækkert at kunne fejre med god samvittighed :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Agnethe! Ja det er en kæmpe lettelse! Er spændt på hvad tilværelsen nu vil bringe. :-)

      Slet
  4. Kæmpe tillykke med det. Håber I havde en god dag - og så glæder jeg mig til at se flere af dine famtastiske kager!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maria! Dagen var intet mindre end fantastisk!
      Og jeg glæder mig også til at lave kager igen :-)

      Slet